maandag, februari 9

occII


Afgelopen zaterdag bevond ik mij naast Vrankrijk in het meest gevreesde kraakpand van Amsterdam de OCCII voor een geniaal optreden van Gewapend beton.

In tijden heb ik niet meer zo gelachen en genoten van een oudewetse punkrock show.
Op de bill stonden 4 uitstekende bands en vieze punk kids!

vanaf het begin tot het eind een grote chaos met als hoogtepunt Gewapend Beton. 4 jonge amsterdamse authentieke punkers van in de 20, die zoals een vriend van mij zo mooi verwoorde waardige fans van Tokio Hotel bleken te zijn!

Veel mensen kiezen denk ik liever voor een tourtje Irak dan de tyfusherrie maar geef mij maar klagerige, luie, energieke links radicale punk van de toekomst!!

OCCII het blijft een helden tent en Citizon Patrol, adolf butler en Gewapend beton laten zien dat er nog genoeg gebeurt in Nederland!!

check de herrie waar ik van heb genoten

hier en hier en hier