woensdag, april 29

de nieuwe Nederlandse hoop in bange dagen


Ik heb er genoeg van, ik kan er niet meer tegen en ik heb het helemaal gehad met de vaderlandse Singer songwriter scene in Nederland.

De reden hiervoor is eigenlijk heel simpel, de scnene wordt gedomineerd door veels te serieus kijkende, zeikerige kutliedjes met een hoog drama gehalte spelende figuren/ droeftoeters die zichzelf te goed en te belangrijk en vooral te serieus nemen. gatverdamme, jongens laten we even eerlijk zijn, het is een kwestie van smaak maar De muziek die men ten gehore maakt mij altijd bang voor de overgevoelige die last hebben van vroegtijdige depressies en pogingingen tot zelfmoorden.


En als ik toch bezig ben spant onze Hollandse cliniclown Lucky Fonz III op dit moment bij mij de kroon als het gaat om oplopende irritaties.

Zijn eerste plaatje vond ik nog wel 1 a twee leuke liedjes hebben en ook zijn tweede plaatje wel 1 goed liedje.

Jaja en ook live trapte ik er goed in maar mijn god wat ben ik blij dat ik geraakt bent door het medium "snap out of it" want jezus wat is deze man irritant en het bizarre is dat de hele maatschappij zijn kont kust en hij zalen uitverkoopt.

Luister, ik gun de beste man alles en hij is uit zakelijk oogpunt zichzelf hartstikke goed aan het hoerreren waaruit ik alleen maar kan concluderen dat er iets structureels mis is met Nederland en de muziek industrie die zijn laaste middelmatige plaat de hemel in prijzen.

Zoals Henk Spaan zo mooi kon zeggen: " Vuilnisman, mag deze zak ook mee"...

voor de mensen die wel van lekkere jankerige serieuze singer songwriters luisteren kunnen hieronder heerlijk genieten van de volgende trutjes!

veel plezier en vergeet je touw niet!


Lucky Fonz III
Robin Block
Barbara Breewijk
asg