dinsdag, mei 5

Bob!


De katten worden er gek van, mijn vrouw jankt op haar meest valse stem de verf van de muren en de onderburen blijven maar bonken tegen het plafond. het grappige hierbij is dat wel op de maat gebeurt wat mij erg doet lachen. Welnu, wat is er aan de hand?

Nou niet heel veel, ik terroriseer mijn naasten al een aantal maanden met de zelfde muziek en die bestaat voornamelijk uit die van Ryan Adams, the gaslight anthem, suicidal tendencies, the rolling stones en Bob Dylan. Tuurlijk wordt de ruimte gevuld met andere kutmuziek maar ik heb gemerkt dat mijn gezin toch het meest te pesten is met Bob Dylan, dit omdat het geniaal is en ik het niet kan laten het uit volle borst mee te zingen wat resulteert in katten met zelfmoordneigingen en een vrouw die haar koffers al heeft gepakt als ze merkt dat ik met een glimlach de naald in de groef van Blonde on Blonde zet!

Bij deze mijn allerliefste Bob Dylan liedjes op dit moment!

.Tombstone Blues - Bob Dylan - Highway 61 Revisited
.Like A Rolling Stone - Bob Dylan - Highway 61 Revisited
.Hurricane - Bob Dylan - Desire
.I Want You - Bob Dylan - Blond On Blonda
.The Ballad Of Frankie Lee And - Bob Dylan - John Wesley Harding
.Lay Lady Lay - Bob Dylan - Nashville Skyline
.Dont't think twice, it's all - Bob Dylan - The freewheelin'
.Queen Jane Approximately - Bob Dylan - Highway 61 Revisited
.Boots Of Spanish Leather - Bob Dylan - the times they a changin
.Girl from the north country - Bob Dylan - The freewheelin'
.Oh, Sister - Bob Dylan - Desire
.It Takes A Lot To Laugh - Bob Dylan - Highway 61 Revisited
.The Times They Are A-Changin'