vrijdag, mei 8

Godverdomme!


The oblivians + the Gories touren weer. Buiten het feit dat ik flip van dit feit spelen deze helden zaterdag 11 juli in de paradiso ter gelegenheid van het garage rock/ punk/ stoner fest: RAWK. HOE TOF IS DAT!!!!

Voor de mensen die oblivians niet kennen? het betreft hier de legendarische CRYPT? band, als je niet weet google it dammit of check de link hier! en hier!

Het belooft nu al een genialde dag te worden wat denk ik nu al te vergelijken is met het Bad Brains concert van vorig jaar.

Naast the Oblivians en the Gories spelen !!! en die kutband " Drive like Maria" De programmering is nog lang niet rond dus verwacht nogmeer geniale teringherrie bandjes!

Ik kan niet wachten!

check de voorlopige lineup hieronder! en ik zie je de 11de juli!

!!!
the oblivians
The Gories
Drive like maria (voor de anouk/ik hou van kutbands liefhebbers)

ps. vergeet je pogo jas en bijbehorende schoenen niet!

ROCK!