donderdag, december 11

2008


2008 is nog lang niet over maar toch, toch was het een mooi jaar, een goed jaar, een liefdevol jaar en vooral een jaar waarin het woord rust een begrip werd. 2008, het jaar dat we tommy de kat in huis namen, ons huis door tommy volledig lieten slopen,ik met pensioen ging met de band,mijn vader oud zag worden en mijn moeder steeds jonger,een nieuwe band starte en de drank mij niet meer kan boeien. 2008 was het jaar dat vriendschappen relatief werden,ik mijzelf heb overgeven aan de tikkende maatschappij en ik erachter kwam dat je de sterilisatie van je bloedeigen kat via de webcam kon volgen.
Het was toc een jaar warin de midlife werd bereikt door toedoen van een plank met wielen, ik mijzelf heb onder laten inkten en gekker op en van mijn vrouw werd!

Het was ook een jaar waarin ik veel genoten heb van plaatjes van: Bon Iver - For Emma, Forever Ago, Santogold- Santogold, Port o'brein- All We Could Do Was Sing, Cool Kids- the bakesale, The Gaslight Anthem- the '59 sound,de jeugd van tegenwoordig- The machine, Ray Lamontange- the gossip in the grain, Cold War Kids - Loyalty To Loyalty

en mooie dingen heb gezien als: band of horses (tivoli), calexico (paradiso),Ryan Adams (desmet) cold war kids (paradiso), cool kids (paradiso bovelzaal), Nick Cave (HMH), Malkovich (Aknathon),Bad Brains (paradiso), nofx (melkweg)


laten we hopen dat 2009 de subpop trend doorzet, de indie scene terugkomt in authentieke vorm, de electro/ synt combinatie scene/ mode slachtoffers geraakt wordt door dolle stier, we elkaar nog gekker gaan draaien door het nieuws, de ov chipkaart nog even laten onderzoeken, NY mooi weer geeft en dat ik, mijn vrouw en katten uitbreiding krijgen!

2009? doet u maar!