zaterdag, december 13

The Gaslight Anthem



Een paar weken geleden was ik samen met mijn vrouw en nog wat mensen de handlanger van mijn vrouw aan het verhuizen naar haar nieuwe huis in de Jordaan.

Tijdens deze verhuizing zat ik samen met Michel aka Fleur buiten op bank sigaretten te roken en de huidige muziek cultuur af te zeiken, dit omdat ik dat altijd erg leuk vind en gewoon graag mag klagen, dat is nooit persoonlijk bedoeld, ik voel mij daar gewoon goed bij en daarbij komt ook nog eens een pluspunt dat ik er niet aan moet denken om als hippie, mijzelf voor de gek te houden en alleen maar positiviteit uit te stralen, dat laat ik graag over aan alle zoekende zielen die nogsteeds geloven in de kracht van zelfbedrieging.

Goed, in ieder geval, tijdens de sigaret kwam Michiel aka fleur aanzetten met een mooi plaatje van een paar jongens uit NJ. The Gaslight Anthem, deze 4 volgeplakte jongens spelen al twee platen vol met hits in de beste traditie van Amerikaanse punk/rock/ working class.

Hun laatste feit resulteerde in " the '59 Sound. Deze plaat is het bewijs dat er nog gewoon goede platen worden gemaakt!

Trouwens; Het verhaal gaat dat stadsgenoot Bruce Springsteen speciaal naar de platenwinkel is gerend om de plaat te kopen en sindsdien fan is.



The Gaslight Anthem ga ze checken hier en hier!!!!